diumenge, 2 de març del 2008

sOrpresa, sOrpresa!!

Amb aquesta cara em vaig quedar tota la nit després de veure la festa sorpresa que la Maria & company ens havien preparat als trentanyerus del Pepe i jo i al que va arribar un any més tard, en Poncio.

No cal que expliqui res, perquè tothom hi va ser present!!I aquest va ser el millor regal que em podieu fer!!

Així que moltes gràcies a tots per ajudar a la Maria en l'organització, per fer-me passar un aniversari que recordaré per sempre i per enganyar-me com ho veu fer, malparits!!N'hi ha que encara deuen riure!

I pels que visiteu el blog...























































PD: algú m'hauria pogut avisar de que portava les arrecades al revés,no? (sort que amb l'ordinador tot es pot arreglar!)

2 comentaris:

OrBiS ha dit...

ho sento... pro si no ho dic rebento... van faltar coktels!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

fora conyes.. va estar molt be.. tot i k no puc opinar masa.. ja k men vaig perdre la meitat :(

per cert.. aviam kin dia es penja a internet el recull de fotos que es van apssar k jo no les vaig poder veure :(

P.D: La Curva Revive! xD

Unknown ha dit...

a veiam!!!!cap foto meva??? indignada estic... va que es broma escolta i el sopar que tenim pendent...ja se que el ktxo no vol sopar amb mi pero ja ta be, poderm quedar tu i jo,jajajaj apa petons als dos