dijous, 17 d’abril del 2008

7 x 7

Avui faig 7 anys!!! La meva vida ha estat una mica moguda, primer a casa els Gangonells, després em van portar a una casa amb molts més gossos que només volien caçar i jugar, estressant! Però un dia van aparèixer una parelleta que només de veure'm ja els hi vaig fer gràcia... I se'm van emportar! I noi, això si que és vida! La mestressa és la més severa, només em deixa menjar pinso i no em dóna gaires "xuxes", però l'amo i la mare de l'amo, em tenen mimat com un nen :) Avui, com que faig anys, m'han regalat un llonganissa, i el graciós del meu amo, quan me l'he acabat m'ha penjat el cordill al collaret... Quina gràcia, oi?? Ja. En fi, que faig 7 anys, feliciteu-me, no???


TRABUC.

6 comentaris:

mariet ha dit...

Per molts anys rei! Ja ets tot un home!! :)

Anònim ha dit...

Ei! Moltes felicitats, trabuc!!!! Sí que ets guapo, sí!
N'hi ha un, que es diu BIC, que també ha tingut una vida mogudeta, que ara n'ha fet 2, d'anyets.
Si vols veure tot el què fa, pots fer-ho a www.elbic.com .

Si que estàs mimat, sí... tota una llonganissa... déu n'hi dó!

Una abraçada!

Anònim ha dit...

JAjajAaJJAJaAjAJ Bonissima la foto del Trabuc amb el cordill de la llangonissa!!, el tio esta mes content "Que un gos que s'ha fotut una llangonissa!!".
Moltes Felicitats Trabuuuu!!!

OrBiS ha dit...

jajajajajja

io crec que se li ha fet curta!!! xDD

per moltes llangonisses trabuc! xD

Anònim ha dit...

jajajaj
FELICTATTS TRABUUC!
aqi a casa et farem un pastis, no una merda d longanisa! jajajaj qe bo lu del curdill xdd
t'espero aqesta nit eh iaaa?! jajaj

muaaa parejitaaaaa

Anònim ha dit...

ossstres, trabuc!!! ara entenc perque vaig trobar el portatil ple de pel de gos!! volies actualitzar el blog, eee, puta!!! m'estranya que no hagis demanat a la gent que et regalin menjar!!!jejejeje!!!

per molts anys!! era bona la llango, eee!!!!??!!