dilluns, 25 de febrer del 2008

la BArBerY


El blog es diu la Barbery i encara no us l'hem presentat! Això no té perdó! Avui, tot i una mica tard, us presentem la Barbery, la coffee-barbery que ha donat nom al blog. Aquest estiu la vam reformar i no voliem presentar-la fins que fos acabada i inaugurada però com que això no crec que passi fins que faci més bon temps, i aprofitant que ahir em van regalar una càmara de fer fotos nova, avui presentem la Barbery.


No sabem del cert l'any en que es va obrir, tot i que sembla ser que va ser al segle XVIII, en un altre local (on hi ha actualment la peixateria Guix). Jo sé que abans del meu pare va ser del seu tiu, el Sr. Varenzuela i que aquest treballava a l'altre local (actual magatzem del Rikapan). Actualment ja sabeu on es troba, i qui fa de barber, jeje. Qui sap si algun descendent continuarà amb la tradició familiar....


4 comentaris:

mariet ha dit...

M'encanta viure a la barbery! I amb el barber... és clar! Quines fotos més xules, es nota que tens una bona camera xD. De cara a l'estiu la tornarem a inaugurar, clar que si. Ja posarem una data! Muaaa!

OrBiS ha dit...

i k no hi faltin els coktels a la inaguracio! xDDDD

Be be, la veritat es k si, k ja tocava una entrada de la barbery en si. Tot i que no surt barber en akestes fotos!!! O_O

posat l'uniforme i deixat retratar.. k vegin tots la patxoka k fas ;)

Pel demes, ha kedat molt xula, tot i k jo ja l'habia vist :P

per cert, merci per no fer sortir la columna dels morosos ^^!

SARA del MUNTA ha dit...

això de la inauguració..... ja avisareu als vecinos eh?!! i sii,sisiisi, el tema coktails k no falti!!!

Centre Excursionista de Navarcles ha dit...

EI KTXO BIKER!! A VEURE SI UN DIA EM DONES UNES CLASSES DE BLOGEER!! AOA SALUT I FORÇA AL CANUT!